InformacióDadesContingut relacionat

Consultes, queixes i suggeriments rebudes i tractades per la Generalitat de Catalunya

Sector Públic
Conjunt de dades que proporciona informació sobre les consultes, queixes i suggeriments (CQS) resoltes des de l’any 2019, que arriben al gestor de consultes a través dels formularis de la bústia de contacte dels webs de la Generalitat i a través del 012.

El conjunt de dades inclou les dates de creació i tancament de les consultes, així com els seus temes categoritzats en nivells 1, 2 i 3. També proporciona informació sobre el canal d’entrada de les consultes i el tipus d’interacció, és a dir, si es tracta d’una consulta, una queixa o suggeriment.

Què hi ha dins aquest conjunt de dades?

Columnes (8)

Descripció
DATA_DE_CREACIO
Data de creació de les diferents consultes, queixes o suggeriments (CQS)
data_de_creacio
DATA_DE_TANCAMENT
Data de tancament de les diferents consultes, queixes o suggeriments (CQS)
data_de_tancament
TEMA_NIVELL_1
Primer nivell de la jerarquia de temes Gencat de l’àmbit de gestor de consultes.
tema_nivell_1
TEMA_NIVELL_2
Segon nivell de la jerarquia de temes Gencat de l’àmbit de gestor de consultes.
tema_nivell_2
TEMA_NIVELL_3
Tercer nivell de la jerarquia de temes Gencat de l’àmbit de gestor de consultes.
tema_nivell_3
CANAL_ENTRADA
Canal mitjançant el qual arriba la consulta. Poden ser 5: correu postal, correu electrònic, telèfon, presencial, formulari web, integració de canals etc..
canal_entrada
TIPUS_INTERACCIÓ
Tipus d’interacció que es dóna amb el ciutadà. Pot ser una consulta, queixa, suggeriment o resposta directa.
tipus_interacci
NOMBRE_DE_CONSULTES
Count del nombre de CQS úniques.
nombre_de_consultes

Versions anteriors del conjunt de dades